רוצה לרדת במשקל ולהעלים את השומן העודף?


אם נהיה כנות- כולנו עברנו את זה אינספור פעמים בחיינו- הסיכוי שתוכלי להתמיד בדיאטה ולאכול בריא כשאת מפנטזת כל היום על דברים שאסור לך לאכול הוא קלוש עד אפסי. מה כן מומלץ שתאכלי ותעשי ברמה היומיומית בכדי להיפטר מהשומנים העודפים המעיקים?
מחקרים מראים כי אכילת מאכלים מסוימים, בשילוב התעמלות קלה, ללא חדר כושר, תורמת לנו בהשלת המשקל העודף ובחיטוב הקו המותניים. מדובר במאכלים הבונים שרירים, מעודדים שריפת קלוריות ושומנים בצורה טובה ומבוקרת ותורמים להכנת גופך לקיץ המתקרב.
הנה שחקני החיזוק שכדאי שתוסיפי באופן קבוע לסדר היום:
1. שקדים ואגוזים שאינם מקולפים. בונים שרירים וגורמים לתחושת שובע המונעת חשקים אחרים.
2. שמן קנולה ושמן סויה. מקדמים את תחושת השובע ואינם מאוחסנים בקלות כשומנים.
3. חמאת בוטנים. בונה שרירים ושורפת שומנים.
4.בשר הודו ובשרים רזים נוספים. בונים את השרירים ומחזקים את מערכת החיסון.
5.דגים עתירי שומן טוב כמו סמלון, טונה או מקרל. שומן הטוב שבדגים מזרז את שריפת השומנים הרעים בגופנו ומעורר תחושת שובע ממושכת.
6. תה ירוק. מעודד שריפת שומנים.
7. פלפל צ'ילי. מזרז את חילוף חומרים בגופנו.
8. אשכוליות. מורידות את רמות הסוכר בדם ומאזנות את חילוף החומרים בגוף. במיוחד, הממברנות הלבנות הבשרניות יותר שבאשכוליות.
9. דגנים מלאים כמו קינואה, אורז חום ואפילו דגני בוקר מלאים. במינונים קטנים דגנים אלו עוזרים במניעת אחסון השומן בגופנו.
10.תרד וירקות ירוקים. מגנים על גופנו מפני רדיקלים חופשיים (מולקולות רעילות התוקפות את גופו), תורמים להתאוששות טובה יותר של מערכת החיסון ובונים שרירים חזקים יותר.
11. ביצים. תורמות לבניית השרירים.
12. פירות יער. תורמים לתחושת שובע ממושכת ומונעים חשקים פחות בריאותיים.
13. מוצרי חלב דלי שומן או נטולי שומן כמו יוגורט וגבינות. טובים לבניית העצמות בגוף ומעודדים ירידה במשקל.
14. שעועית וקטניות. בונות את השרירים, מעודדות שריפת שומנים ומווסתות את מערכת העיכול.
15. שמנים ותכשירים שיעניקו לעורך מראה מוצק ומעוצב.
אנחנו ממליצים על Shaping Oil מבית Frei Öl- שמן מעצב למיצוק העור המחליק צלוליטיס, ממצב את אזור הבטן,
הרגליים, הישבן והזרועות, ומעניק לך מראה מעוצב וחלק כמו שתמיד חלמת. לפרטים ורכישה און- ליין היכנסי
עכשיו לקישור והכיני את גופך לקיץ המתקרב בצעדי ענק>>